Alla inlägg under september 2013

Av Pernilla - 19 september 2013 14:17

Sorry för uppehållet! Det har varit lite mycket. Har precis fått reda på att jag fått Diabetes och dessutom är jag anemisk. Så jag jobbar på att få kroppen på banan.
Mötet med Fk, läkare o arbetsgivare gick bra. Plats att arbetsträna på letas nu av min arbetsgivare. Så det är på gång och tills dess hoppas jag min kropp mår bättre.

Av Pernilla - 3 september 2013 14:01

Funderar mycket nu på ett möte vi ska ha på måndag. Det är jag, min bästa läkare, fk och min arbetsgivare. Jag känner att jag måste komma igång med något även om jag inte är bra. Blir tokig(are) av att gå hemma och inte göra något. Har så svårt att ta tag i saker hemma. Tycker inte det är roligt. Är inte ett dugg intresserad av heminredning, kunde inte bry mig mindre. Men det är alltid en oro att gå på stormöten, känner mig inte alls bekväm med att vara i centrum. Men jag har min bästa läkare med så det ska nog gå bra hoppas jag!


 

Presentation


46 år som en dag för 7 år sen blev sjuk i en djup svårbehandlad depression.
Mamma till 2 vuxna barn.Nyseparerad efter 27 års samboskap.
Matte till 1 hund och 1 katt.
Vän, kusin, syster, dotter..........

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards