Alla inlägg under april 2014

Av Pernilla - 30 april 2014 12:42

Onsdag, min lediga dag. Dagen då jag försöker återhämta mig. Åh, vad jag behöver den dagen. Lugn och ro. Ha, trodde jag! Sambon har bjudit hit en massa människor ikväll. Dessutom tyckte han att jag skulle städa. Men det kan han glömma! Jag tänker inte sätta igång och dammsuga etc

Vi har haft det så dåligt ihop den senaste tiden. Ja, nästan hela den tiden jag varit sjuk. 7 år. Men extra de senaste månaderna. Vi lever två separata liv. Pratar knappt med varandra. Men jag orkar inte ta tag i det och försöka laga det. Det är inte bara i bitar, det är helt krossat. Vi borde förmodligen dela på oss innan vi hatar varandra helt och hållet. Men var fan hittar man den energin? När man inte har energi nog att ta sig igenom en hel dag?

Ska få ny läkare på psyk då den jag har slutar nu. Och det man ska INTE googla sin läkare. Det var inga roliga omdömen hon fått. Hoppas på att det har med personkemi och att hon och jag klickar bättre!

Av Pernilla - 14 april 2014 14:04

Idag är jag i något slags zombietillstånd, är inte här riktigt. Jobbat idag men efter 1 timme var jag helt slut. 2,5 timme låter inte mycket men för mig är det det.

Och nu kommer påskhelvetet:( Avskyr storhelger. Man ska så mycket då. Träffa den och den och den. Fast en sak är bra och det är att dottern och hennes sambo kommer ner. Har inte träffat henne sen i julas och honom har jag inte sett sen i Oktober. Och så får jag så klart träffa sonen och hans sambo, inte helt fel det heller:) Även om jag träffar dem oftare.

Men först måste jag ta mig igenom jobbdagarna. Mer energi och det där som jag hört talas om som heter glädje, tack!!!

Presentation


46 år som en dag för 7 år sen blev sjuk i en djup svårbehandlad depression.
Mamma till 2 vuxna barn.Nyseparerad efter 27 års samboskap.
Matte till 1 hund och 1 katt.
Vän, kusin, syster, dotter..........

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards