Direktlänk till inlägg 29 september 2014

Vill inte mer

Av Pernilla - 29 september 2014 21:26

Jag vill inte mer, jag orkar inte mer. Hur mycket ångest, gråt, panik och allt annat skit denna sjukdom från helvetet kommer med orkar man? Jag är helt slut. Både energimässigt och av min ständigt surrande hjärna.
Jag vill faktiskt inte mer. Jag orkar inte. Vill bara försvinna. Dit där ingen ångest finns, dit där allt inte är svart, dit där paniken inte ständigt är en följeslagare........

 
 
Ingen bild

Rutmarie

6 oktober 2014 16:10

hej! Jag lider med dig o förstår hur jobbigt det är. Hur tycker du din medicin funkar? Jag ska faktiskt få träffa en läkare nu på torsdag är väl bra många år sen jag gjorde det i detta ärende. Funderas på medicin byte. Önska så att jag kunde göra nått för att du ska få må bättre. Kom ihåg att du är värdefull. Många kramar.

Pernilla

20 oktober 2014 08:32

Hoppas ditt läkarbesök gick bra och att du fått en duktig läkare.
Själv har jag haft möte med min läkare, arbetsgivare och försäkringskassan. De vill byta min sjukpenning till sjukersättning:( Så mitt arbete/arbetsträning är avslutat och jag väntar nu på beslut på utredningen. Det kan visst ta upp till 4 månader. Det har skapat lite identidetskris för jag vill ju jobba. Jag vet att jag inte kan men sjukersättning känns ändå jobbigt. Som tur är görs en ny utredning efter 3 år. Så då kanske, förhoppningsvis har jag förmågan tillbaka.
Kram

 
Ingen bild

Rutmarie

24 oktober 2014 15:49

Hej!
Mitt läkabesök blev inställt dagen innan o det suger, hoppas på att få en ny tid snabbt. Jag hoppas att det ordnar sig till ditt bästa med utredningen. Även om det inte är lätt så kanske tiden ger kraft att komma tillbaka till arbetslivet. Många kramar

Pernilla

11 november 2014 11:36

Hoppas du fått ditt läkarbesök nu!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 24 oktober 2015 10:27


Ska flytta. Hjärnan samarbetar inte så allt är en enda röra. Panikattacker. Flyktsömn och icke sömn. Katt som protest/stresskissar lite här och var. Nya lägenheten är större och betydligt mer som ett hem. Handfat på toaletten, bara en så sak. Stor ba...

Av Pernilla - 15 juli 2015 22:04


Livet är inget att ha!

Av Pernilla - 3 juli 2015 12:23

Fattar inte hur jag kan vara så trött som jag är. Vill bara sova hela tiden. Känns som om jag blivit förgiftat eller något. Kroppen fungerar inte. Inte knoppen heller för den delen. Sova, ha ångest, sova, ha ångest, sova.........Never ending stor...

Av Pernilla - 12 juni 2015 14:15


Grubblar mycket. På om jag ska be att få bli inlagd, på om jag är värd att slösa vård på - jag blir ju ändå inte bra. Fan, jag är verklingen inte till någon nytta. Bara massa besvär för alla. Och inte kan jag jobba och "göra rätt för mig". Jag får pe...

Av Pernilla - 5 juni 2015 20:57

Mörkret är stort och tungt nu. Min läkare vill att jag ska läggas in på psyk: "Annars kommer det svarta monstret äta upp dig". Jag känner att jag befinner mig i limbo med mig själv. Jag vet att det här är ohållbart i längden. Men jag vet också att de...

Presentation


46 år som en dag för 7 år sen blev sjuk i en djup svårbehandlad depression.
Mamma till 2 vuxna barn.Nyseparerad efter 27 års samboskap.
Matte till 1 hund och 1 katt.
Vän, kusin, syster, dotter..........

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards