Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Pernilla - 20 juni 2014 22:27

Valde att stanna hemma själv idag. Orkade inte fira med (ex)sambon och våra gemensamma vänner. Eller är det bara hans vänner nu? Har känt dem lika länge som jag känt min (ex)sambo. Dvs. 27 år. Men det är hans vänner från början, så jag gissar att jag inte är prio nr 1 för dem. Och det förstår jag. Men det är så mycket som är ens liv som måste omformuleras. Jag har ingen brist på fina egna vänner, men det är alltid med hans vänner vi firat nyår, midsommar etc.
Jag skriver ex inom parentes för vi är ju sambo fortfarande. Ingen lägenhet i sikte för min del än. Önskar jag hade massa kontakter så att jag kunde få flytta nu. Det är jobbigt att gå och vänta. Vill ha det gjort nu!!
Är sjukskriven på heltid ett par veckor för jag behöver återhämta mig. Märker att jag börjar gå nedåt och att jag börjar bli utmattad. Hittar inte ord tex. Ett typiskt nr 1 tecken för att min hjärna behöver en paus.

Hoppas ni alla har en fin midsommarhelg!

Presentation


46 år som en dag för 7 år sen blev sjuk i en djup svårbehandlad depression.
Mamma till 2 vuxna barn.Nyseparerad efter 27 års samboskap.
Matte till 1 hund och 1 katt.
Vän, kusin, syster, dotter..........

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards