Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Pernilla - 25 juni 2013 22:14

Jag behöver lite input och feedback om bloggen.

Jag hoppas att någon läser den. Jag skriver mycket för mig själv, men jag vill framför allt sprida kunskap om depression, självskador etc. Och det går ju inte så bra om ingen läser!


Jag skulle vilja att ni som läser/om någon läser skriver i kommentarena vad ni vill att jag ska skriva om. Är det något speciellt ni undrar över? Något jag ska utveckla mer?Skriver jag begripligt? Skriver jag så att ni vill läsa mer...? Hur ska jag sprida bloggen mer och till fler?

Snälla kom med synpunkter!!


Ni kan såklart vara anonyma med era frågor och er feedback!

Av Pernilla - 25 juni 2013 21:59

Jag är lite nedstämd förtillfället. Hade en panikattack i natt (Så jävla jobbigt). Och jag vet varför. Det har jag lärt mig under de här 6 åren, alltid något!! Vi har en massa födelsedagar nu i familjen, vilket innebär släktträffar=jag mår dåligt. Jag klarar det bra mycket bättre nu än för några år sedan. Dessutom vet jag nu att jag får svackor vid tillfällen då man "ska" träffa släkt och vara social. Jag har lärt mig - jag är beredd- Jag mår dåligt, men långt i från så dålig jag har mått förr vid sådana här tillfällen. Dock kommer jag inte skriva några långa inlägg under några dagar, men något litet varje dag ska det bli!

Lägger in en skärmdump på en app jag använder mig av för att se mina framsteg. Jag tycker den är bra. Får mig att tänka efter och kämpa. Posten "under isen" syftar till när jag mår så dåligt så att jag inte funkar alls. Nedstämdheten som är nu är en piss i Missisippi jämfört med då. Visst jag får panikattacker, vill flyktsova och allt det där men inte alls som när det är som värst.


                                               


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


46 år som en dag för 7 år sen blev sjuk i en djup svårbehandlad depression.
Mamma till 2 vuxna barn.Nyseparerad efter 27 års samboskap.
Matte till 1 hund och 1 katt.
Vän, kusin, syster, dotter..........

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards