Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Pernilla - 29 juni 2013 20:44

 

Skrev ett brev som jag sedan stoppade undan. Har inte läst det efter det. Inte förrän idag när jag plockade fram det igen! Detta är alltså skrivet för typ 5 år sen.


"Hur ska jag ta mig igenom det här? Orkar snart inte mer.Om inte de som ska vara närmst mig fattar, vem ska då fatta? Det tog oerhört hårt när J (min sambo) sa att jag varjävligt ego nu när jag är sjuk. Och jag som är så lite ego jag bara kan när familjen är hemma.

Egentligen vill jag bara sova bort allting. Är det så här vårt förhållande ska ta slut? Vi har tagit oss igenom småbarnsår och annat, men nu när jag mår dåligt så finns inget kvar. Ska jag ge och ge och han bara ta och ta, eller vaddå?

Hoppas att han undrar var jag är i alla fall. Har varit ute flera timmar och tänker inte gå hem på länge än! Jag sitter just nu vid torget och skriver. Skulle vilja prata med någon. Men ingen har tid. Gick till en vän, ingen hemma. Smsade en kompis inget svar. Smsade en annan kompis som skulle iväg med sin dotter, men ringa sen. Det finns fler att kontakta men ingen jag orkar eller vill prata med:("

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


46 år som en dag för 7 år sen blev sjuk i en djup svårbehandlad depression.
Mamma till 2 vuxna barn.Nyseparerad efter 27 års samboskap.
Matte till 1 hund och 1 katt.
Vän, kusin, syster, dotter..........

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards